от Гост » 03 Юли 2017, 10:08
Тази тема е наистина интересна.
Обаче знаете ли какво ще ви кажа?
Докато бях в седми клас ( а и годините преди това ) нямах стимул да уча по математика.Харесвах езиците, техниката,та дори артистичните предмети много повече.Не знам дали се дължеше на факта, че от малка са ме побутвали да чета, че съм имала приятели от различни държави, с които съм говорила на чужди езици.От първи до четвърти клас естествено всичко минаваше чудесно, но от пети нататък имах огромни пропуски в материала, не защото не учех, ами защото прескачахме уроци.От там нататък доста неща се объркаха.Седми клас и кандидатстването ми минаха добре със 5,131 и на двата модула.Искам да кажа че някой, някъде, я родител, я учител е изпуснал нишката.Всяко дете отива в първи клас изпълнено с вълнение към учителите, предметите, дава всичко от себе си.Няма такива деца на по 6-7 години, които вече са пропаднали или пропускат уроци.Свещичката на любознателността на новака обаче много лесно може да бъде изгасена.Веднъж щом нещата тръгнат накриво, веднага трябва да се поправят.И учителя има много общо тук, защото именно той вижда кога се случва това.А деца, които са изпуснали материала и вече не хранят особено добри мисли относно предмета е доста трудно да възвърнат предишната способност.Тогава и най-добрия учител да им дадеш, те пак ще тръгнат с рогата напред.
Последно избутване Anonymous от 03 Юли 2017, 10:08