Регистрация не е нужна, освен при създаване на тема в "Задача на седмицата".

Косинусова теорема - задача

Косинусова теорема - задача

Мнениеот Гост » 08 Яну 2013, 16:24

Добър ден,

Може ли да ми помогнете малко че стигнах до никъде :)

Задачката ми е - Триъгълник ABC..

а=3
b=6
α=30^\circ
c= ?

Ако може да напишете едно подробно решение защото краен отговор само не ми върши работа.. опитвам се да забера начините за решение и ми трябва стъпка по стъпка :)

Мерси
Гост

Re: Косинусова теорема - задача

Мнениеот Zor » 08 Яну 2013, 16:28

Аз съм...

Видях че не мога да си редактирам нението като гост и се регнах...

Та ъгъл Алфа е равен на 30 градуса ! че нещо не ми се получи с кодовете...
Zor
Нов

Рейтинг: 0

Re: Косинусова теорема

Мнениеот cvetelina910415 » 04 Апр 2013, 07:46

Здравейте! Аз съм студентка 3-ти курс по физика и математика,и сега дойде нашият ред ние да изнасяме уроци.Може би притеснението ми е малко в повече и не знам как да започна урока си, а той е за Косинусова теорема.Бих ви била много благодарна ако някой ми подскаже малко :)

Благодаря ви предварително!
cvetelina910415
Нов

Рейтинг: 0

Re: Косинусова теорема

Мнениеот ganka simeonova » 04 Апр 2013, 09:37

cvetelina910415 написа:Здравейте! Аз съм студентка 3-ти курс по физика и математика,и сега дойде нашият ред ние да изнасяме уроци.Може би притеснението ми е малко в повече и не знам как да започна урока си, а той е за Косинусова теорема.Бих ви била много благодарна ако някой ми подскаже малко :)

Благодаря ви предварително!

Довечера ще ти пиша на лс и ще ти помогна :)
ganka simeonova

Мнениеот Xixibg » 05 Апр 2013, 01:31

triangle1.PNG
triangle1.PNG (6.36 KiB) Прегледано 1322 пъти
Нека е даден правоъгълен [tex]\triangle ABC , \angle ACB=90^\circ[/tex] с катети [tex]BC=a , AC=b[/tex] и хипотенуза [tex]AB=c[/tex].

Построяваме височината [tex]CH[/tex] към хипотенузата [tex]H\in AB[/tex].Нека [tex]AH=a_1 ; BH=b_1; =>a_1+b_1=c[/tex]