Регистрация не е нужна, освен при създаване на тема в "Задача на седмицата".

помощ по висша математика

помощ по висша математика

Мнениеот valhala » 02 Ное 2021, 21:25

аз съм студент 1 курс по кибер сигурност задочно скоро ще имам изпит по висша математика 1 част от нещата съм ги разбрал друга част не мога питах си преподавателя за консултации за съжаление той дава само понеделник а аз работя и двата понеделника които той е свободен питах и друг преподавател и той няма време понеже преподава на редовните има ли някой който би ми помогнал да разбера някои от задачите които са ми неясни искам тези които са ми неясни да се науча да ги решавам имам желанието да науча наистина материала и сам да си взема изпита а не да разчитам на друг но явно се оказва че няма кой да ме научи явно дори човек да има желание университета не може да му осигури помощ
valhala
Нов

Рейтинг: 0

Re: помощ по висша математика

Мнениеот Gruicho » 03 Ное 2021, 00:23

Ако бях по-грамотен, щях да използвам и препинателни знаци и да го напиша така:

Аз съм студент в 1 курс по киберсигурност, задочно. Скоро ще имам изпит по висша математика 1. Част от нещата съм ги разбрал, друга част не мога. Питах си преподавателя за консултации. За съжаление той дава консултации само в понеделник, а аз работя и двата понеделника, в които той е свободен. Питах и друг преподавател - и той няма време, понеже преподава на редовните. Има ли някой, който би ми помогнал да разбера някои от задачите, които са ми неясни? Искам тези, които са ми неясни, да се науча да ги решавам. Имам желанието да науча наистина материала и сам да си взема изпита, а не да разчитам на друг, но явно се оказва, че няма кой да ме научи. Явно дори човек да има желание, университетът не може да му осигури помощ.
Gruicho
Нов

Рейтинг: 80

Мнениеот Гост » 03 Ное 2021, 12:24

ако пишех есе или роман да но тук е форум и спамери като теб ги има навсякъде безполезни и токсични затова мнението ти слабо ме интересува
Гост